Paketresa
Rundresor
Premium
Golf

Reklamation

Om det är något du inte är nöjd med under semestern är det viktigt att du meddelar vår platspersonal på en gång, så att vi omgående får en chans att lösa eventuella problem. Har vi som arrangör inte fått någon möjlighet att hjälpa till så är du enligt resevillkoren och branchpraxis inte berättigad till någon ersättning. Om du är på ett resmål där vi inte har egen platspersonal kontaktar du vår lokala samarbetspartner, (kontaktuppgifter fås vid ankomst).

Om du trots ovanstående ändå anser att situationen inte löstes under semestern har du i efterhand möjlighet att göra en reklamation med hjälp av detta formulär. När formuläret är ifyllt skickas det till vår Kundservice, som återkommer med en bekräftelse samt en ungefärlig svarstid.

Innan du fyller i formuläret, tänk på att: 
• Om det gäller sjukdom, stöld eller skada är det ditt försäkringsbolag du ska kontakta. Har du tecknat en reseförsäkring med Gouda då du bokade resan är det dit du ska vända dig.
• Gäller ditt ärende flygresan, skadat eller försenat bagage hänvisar vi dig till flygbolaget du reste med. 
• För att kunna följa upp dina synpunkter behöver vi din reklamation senast två månader efter din hemkomst.


PERSONLIGA UPPGIFTER
 
 
 
UPPGIFTER OM RESAN
 
Framfördes klagomålen till platspersonalen? *
 
 
 
 
 
 
 
 

Dela nuvarande URL via E-mail