Det höga betyget på reseledaren avser Agneta. Var bl.a. mycket hjälpsam när det gällde den gluten intolerans, som en av oss drabbats av. Har ibland haft reseledare som saknat kompetens om detta och nonchalerat problemet. Agneta ser vi gärna igen som reseledare, eftersom hon är kunnig och engagerad och med hög social kompetens. Nyårsfirandet blev mycket trivsamt.
En stor eloge till reseledaren Agneta som ställde upp till 110 procent.
Vår reseledare Agneta Rickardsson var helt underbar. Hon var mån om att alla hade det bra och fixade o trixade med allt, mycket kunnig!
Reseledaren ville alla väl!
Reseledaren var mycket bra och mån om oss resenärer hela tiden och tog hand om oss ända fram till bagageinlämningen då vi reste hem.
En stor eloge till reseledaren!
Agneta gjorde resan till en upplevelse i form av humor samt till ett minne för livet.Dessutom alla trevliga människor som var med.
Stort tack till vår underbara reseledare Agneta!
Stor eloge till en fantastiskt kunnig och engagerad reseledare.
Agneta var mycket engagerad och personlig o höll ihop gruppen mycket bra ! Gjorde att resan blev väldigt lyckad ! Bra mix mellan gemensam tid för besök på Louvren, restaurang, Eiffeltornet etc och egentid ! Besöket på Moulin Rouge blev en höjdare bla pga mycket fin bordsplacering !
Reseledaren Agneta var fantastisk och gjorde allt för att vi alla skulle få en bra resa. Guldstjärna till henne!!
Agneta var mycket kompetent ledare.Hon hjälpte till med allt som man behövde. En riktig Pärla!
Har varit en jätte bra resa tack vare AGNETA RICKARDSSON. Hon var helt komplett Tommy o Lena Aronsson
Vår reseledare Agneta var spontan kunnig och glad.
Reseledaren Agneta var helt unik, en bättre Paris kännare kan vara svårt att hitta. Hon gjorde resan till en höjdpunkt . Ett säkert kort!
Stort tack för att ni fixade flyg så bra, trots flygstrejker. Ett stort tack även till reseledaren Agneta, bättre service kan man nog inte få.
Bra och trevliga reseledare! Mycket generöst att få en vinflaska första dagen, för att informationen hade "brustit" (vilket inte vi märkte något av). Man förstår att ni månar om era kunder/gäster. Vidare så var det värdefullt att få löpande information via sms! Både före och under resan! Jättebra! Man märker att ni månar om era "kunder"! Verkade som om alla var nöjda!